جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 333
اطلاعیه شماره 9: شیوه نامه وزارت علوم در خصوص ادامه فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها
دکتر خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای بهمراه یک سند ۲۰ ماده‌ای دستور العمل ادامه کار فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را ابلاغ نمود.

دکتر خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای بهمراه یک سند ۲۰ ماده‌ای دستور العمل ادامه کار فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را ابلاغ نمود.

متن نامه به این شرح است:

 روسای محترم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

 با سلام و احترام؛ 

ضمن سپاس از همراهی و مشارکت ارزشمند مجموعه همکاران در تدبیر تداوم فرایند آموزش در دانشگاه‌ها، به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سند پیوست با مشورت برخی از معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی تنظیم شده است. به دلیل انتظار منطقی جامعه و دولت از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای پیشبرد هدف‌ها و پیشگیری از وقفه علمی در کشور در شرایط دشوار کنونی و نیز ضرورت مراقبت از سلامتی جامعه دانشگاهی از جمله اعضای هیئت علمی و دانشجویان، بار دیگر تاکید می‌نماید که دانشگاه‌ها باید زمینه مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای اتمام نیمسال جاری با تمرکز و تکیه بر آموزش‌های الکترونیکی را به عنوان اصلی‌ترین سیاست وزارت علوم به نحوی مدیریت کنند که اعضای هیات علمی و دانشجویان آمادگی مشارکت و حضور در کلاس‌ها به صورت الکترونیکی را داشته باشد و خود را ملزم به آن بدانند. در همین راستا لازم است دانشگاه آموزش‌های لازم با بسته‌های یادگیری مرتبط با شیوه آموزش الکترونیکی را تهیه، تدارک و چنین آموزش‌هایی را برای آن دسته از اعضای هیئت علمی و دانشجویان که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه دارند، فراهم سازد و در اختیار آنها قرار دهد.  به منظور کمک به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در زمینه بهره‌گیری مناسب و بهره‌ورانه از ظرفیت آموزش‌های الکترونیکی، در تابستان ۱۳۹۹ از عملکرد دانشگاه‌ها در این دوره زمانی، ارزیابی به عمل خواهد آمد و نتایج آن در اختیار جامعه دانشگاهی قرار خواهد گرفت. از پروردگار یکتا برای جنابعالی همه همکاران عزیز و دانشجویان گرامی در دانشگاه‌های سراسر کشور صحت و عافیت مسئلت دارم. 

                                                                                
دانلود سند پیوست

 

با آرزوی توفیق الهی

 علی خاکی صدیق

 معاون آموزشی وزارت عتف

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

6.1.8.0
V6.1.8.0