يکشنبه, 18 شهريور 1403 EN
  • ساعت : ۱۹:۵۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 84
قدردانی رئیس دانشگاه به مناسبت مشاركت پرشور مردم ایران در انتخابات و تبریك به منتخب مردم
پیام قدردانی رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مناسبت مشاركت پرشور مردم ایران در انتخابات و تبریك به منتخب مردم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر احمد اسماعیلی، رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان، در پیامی از حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تقدیر و تشکر کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ بار دیگر مردم انقلابی، مومن و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشکوه و دندان‌شکن خود در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مُهر تایید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام اسلامی ایران زدند. حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات ۱۵ تیرماه در واقع لبیک گویی به منویات و ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای شکوه و اقتدار کشورمان بوده است.

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف ایران اسلامی در این انتخابات باشکوه، به منتخب ملّت بزرگ ایران اسلامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان توفیق خدمت به نظام اسلامی و تحقق مطالبات به حق مردم مسألت می‌نمایم و امیدوارم این دولت با همکاری مردم، و رهنمودهای مقام معظم رهبری، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی بردارد.

 

احمد اسماعیلی

رئیس دانشگاه

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0