يکشنبه, 18 شهريور 1403 EN
  • ساعت : ۱۵:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 79
دعوت برای حضور باشكوه در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری
دکتر احمد اسماعیلی ، از دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای شرکت حداکثری در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ دعوت کرد.

دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.
ایشان اذعان داشت هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آنهاست و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.
وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم. باید تلاش کنیم کسی را انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشد.
دکتر اسماعیلی در پایان افزود: از این رو از مردم شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار و کارمندان پرتلاش دعوت می‌شود با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، ضمن انجام وظیفه شرعی و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح، دشمنان نظام و انقلاب را که هدفشان تلاش برای کاهش مشارکت و قهر مردم با صندوق رای است، مایوس و ناامید کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0