يکشنبه, 18 شهريور 1403 EN
  • ساعت : ۰۸:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 112
مجوز پذیرش دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان صادر شد
مجوز پذیرش دانشجویان بین‌الملل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری از سوی سازمان امور دانشجویان برای دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان صادر شده است.

دکتر مجید مرادی زیرکوهی قائم مقام رئیس دانشگاه در حوزه روابط بین‌الملل با بیان این خبر گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جذب دانشجوی بین‌الملل است. از این رو در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان  همسو با سیاست‌های وزارت عتف، امور لازم برای جذب دانشجوی بین‌الملل در سازمان امور دانشجویان پیگیری گردید. در این راستا با توجه به ظرفیت این دانشگاه و تقاضای صدور جذب و پذیرش دانشجوی بین‌المللی، موضوع در دبیرخانه کارگروه جذب و پذیرش دانشجویان بین‌الملل مطرح و مجوز پذیرش دانشجوی خارجی از سوی سازمان اموردانشجویان برای دانشگاه صادر شد. 
وی افزود: موافقت اصولی این مجوز و براساس بازدید و بررسی حضوری کارشناسان سازمان امور دانشجویان از امکانات و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه از جمله زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی، رفاهی و... و همچنین پیشینه قابل توجه این دانشگاه در عرصه‌های پژوهش و فناوری صادر شده است. 
مرادی زیرکوهی ادامه داد: در فاز نخست پذیرش دانشجویان بین‌الملل، مجوز تحصیل 167 دانشجوی خارجی در سه مقطع به این دانشگاه داده شده است. 
وی اظهار کرد: در این زمینه تلاش‌های دکتر اسماعیلی (ریاست محترم دانشگاه) و سایر عزیزان قابل تقدیر است.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0