سه‌شنبه, 25 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۸:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 90
برگزاری تجمع در حمایت از خیزش دانشجویان آمریكا
جامعه دانشگاهی صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با تجمع مقابل مزار شهید گمنام، عملکرد دولت آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین را محکوم کرد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیات رئیسه، جمعی از اساتید، پرسنل و دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در جوار مزار شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد، تجمع کنندگان ضمن حمایت از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته‌اند، حمایت خود را از تمامی حرکت‌ها و جنبش‌های انسان‌دوستانه و آزادی‌خواه سراسر دنیا علی‌الخصوص جامعه دانشگاهی آمریکا که مدافع حقیقت و آزادی و حقانیت هستند، اعلام کردند.
حجت الاسلام طواف مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در سخنانی با اشاره به فجایع رخ داده در فلسطین و غزه به انتقاد از استاندارد های دوگانه غرب برای حمایت یا محکومیت  جنایتکاران پرداخت و ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استانداردهای دوگانه آنان را زیر سوال برده و استفاده ابزاری از مفاهیم ذکر شده را مورد نکوهش قرار داد.
در پایان تجمع کنندگان ضمن حمایت کامل از قیام و فریادهای ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا با سر دادن شعار از اقدام پلیس آمریکا اعلام انزجار کردند.

1090.jpg1091.jpg1092.jpg1093.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0