شنبه, 6 مرداد 1403 EN
  • ساعت : ۱۲:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 176
برگزاری تودیع و معارفه رئیس دانشكده منابع طبیعی
مراسم توديع و معارفه رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور اعضاي هيات رئیسه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد دکتر اسماعیلی ضمن تشکر و سپاس از زحمات و تلاشهای دکتر بنایی اظهار امیدواری کرد با حضور دکتر پوررضایی در سمت جدید شاهد اقدامات مثبت در دانشکده منابع طبیعی باشیم.
دکتر اسماعیلی در این مراسم ضمن ابلاغ حکم دکتر پوررضایی و آرزوی موفقیت برای ایشان، از وی درخواست کرد با همفکری و هم افزایی با دیگر اساتید در راستای توسعه فعالیت ها و ارتقای جایگاه دانشکده منابع طبیعی کوشش لازم را نمایند.
در ادامه جلسه دکتر مردانی معاونت اداری و مالی دانشگاه حکم مسئولیت ایشان را تقدیم و برای وی آرزوی موفقیت نمودند. در قسمتی از این حکم آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به با حفظ سمت به سمت "سرپرست دانشکده منابع طبیعی" منصوب می شوید. مزید توفیقات جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای آموزش عالی کشور، حرکت در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
شایان ذکر است دکتر اسماعیلی در متنی جداگانه از زحمات دکتر بنایی در طی مدت دوران مسئولیت شان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

2024-03.jpg2024-02.jpg

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0