جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 896
ویروس كرونا نتواست باعث توقف فعالیت های عمرانی دانشگاه شود
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از فرصت ایجاد شده ناشی از عدم حضور دانشجویان برای تکمیل فعالیت‌های عمرانی و رفع نارسایی های موجود استفاده مطلوب کرده است.

دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از فرصت ایجاد شده ناشی از عدم حضور دانشجویان برای تکمیل فعالیت‌های عمرانی و رفع نارسایی های موجود استفاده مطلوب کرده است.

دکتر سید امین اصغری پری معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا هزینه های پیش بینی نشده ای را به این دانشگاه تحمیل نموده است و تا حدودی فعالیت های اجرایی و عمرانی را تحت تأثیر خود قرار داده، افزود با تلاش و پیگیری ریاست، معاونین ،  مدیران و پرسنل دانشگاه و مساعدت های وزارت علوم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح های عمرانی مهمی از جمله ایجاد سوله ورزشی چند منظوره ، سرای دانشجویی پسران، آمفی تئاتر روباز و محوطه سازی دانشگاه در حال حاضر در دست اجرا بوده و انشاالله با اتمام این پروژه ها و بهره برداری از طرح های مذکور بخش عمده ای از مشکلات اسکان دانشجویان پسر و همچنین نبود فضاهای ورزشی بر طرف خواهد شد.

اصغری پری همچنین از آغاز به کار پروژه های دیگر از جمله بازسازی خوابگاه خواهران در آینده نزدیک خبر داده و افزود با توجه به قول معاونت محترم اداری مالی وزارت علوم مبنی بر مساعدت در ساخت استخر دانشگاه به محض تخصیص بودجه پروژه ساخت استخر دانشگاه نیز کلید خواهد خورد.

مدیر خدمات، امور عمومی و عمرانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز از بهره برداری  چهار پروژه عمرانی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود دانشگاه از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا بیشترین بهره را برده و از اسفند ماه سال گذشته تا کنون به رفع نارسایی های موجود خود اقدام نموده است.

مهندس محسن صفایی اصل به مهمترین فعالیت‌ های عمرانی در دست اقدام اشاره کرد و افزود: پروژه ساخت آمفی تئاتر رو باز دانشگاه و محوطه سازی مرکز جواردانشگاهی از آذرماه 98 با اعتباری بالغ بر 3.700.000.000 ریال و با مساحت 1564 متر مربع هم اکنون با 70% پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی نهایی می باشد. همچنین فاز اول (فونداسیون) سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه نیز از اسفندماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر 8.000.000.000 ریال و با زیر بنای 2620 متر مربع به طور کامل به اتمام رسیده است.

صفائی اصل در ادامه از پیشرفت 70% پارکینگ منازل اساتید دانشگاه خبر داده و افزود: این پروژه در بهمن ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر 3.050.000.000 ریال به مرحله اجرا رسیده و پیش بینی می شود در مرداد ماه امسال مورد بهره برداری قرار گیرد تا به کمک آن از ترددها و پارک کردن‌های غیرضروری خودروها در دانشگاه جلوگیری شود.

مدیر خدمات، امور عمومی و عمرانی دانشگاه، احداث سرای دانشجویی ولی عصر 3 پسران را از مهم ترین پروژه های در دست اقدام این واحد برشمرده و افزود با حضور نماینده محترم شهرستان کلنگ این مجموعه در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری بر زمین زده شد که این پروژه در دو طبقه به زیر بنای 1412 متر مربع با ظرفیت150 نفر بوده که فاز اول  آن (تا مرحله سفت کاری طبقه اول) در  زیر بنای 706 متر مربع با اعتباری بالغ بر 8.820.000.000 ریال می باشد و  پیش بینی می شود این فاز درآبان ماه سال جاری به اتمام برسد.

صفایی اصل ادامه داد در حوزه مدیریت سبز ما اخیرأ پروژه ای تحت عنوان تهیه و نصب پکیج چربی گیر سلف دانشگاه را در دست اجرا داشته که این پروژه با اعتبار 3.000.000.000 ریال و با هدف جلوگیری از آلودگی حاصل از ورود مواد چربی به محیط زیست با تأمین دستگاه چربی گیر با ظرفیت 10 متر مکعب، برای پخت ۲۰۰۰ پرس غذای روزانه می باشد که با جداسازی آب از مواد  چربی در سپتیک های سلف سرویس  آب بدست آمده جهت آبیاری فضای سبز دانشگاه استفاده می شود و امیدواریم تا پایان مرداد ماه این پروزه نیز خاتمه یابد.

وی افزود باتوجه به زیربنای 44388  مترمربعی کل ساختمانهای دانشگاه، این مدیریت با توجه به شرایط پیش آمده درخصوص وجود ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه جهت جلوگیری از  شیوع این ویروس  ضدعفونی تمام سطوع داخلی کلیه ساختمان های دانشگاه و محوطه را بصورت روزانه انجام داده و دردست اجرا دارد.

صفایی اصل گفت  در زمینه خدمات و فضای سبز کاشت 400 اصله درخت مثمر همچون  انجیر،توت،زرد آلو،گلابی،نخل و سیب ترش را می توان از اقدامات صورت گرفته در این بخش دانست.

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0