جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 182
برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی درون دانشگاهی
<p>جشنواره مسابقات درون دانشگاهی پائیزه و زمستانه دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به ایستگاه پایانی نزدیک شد</p>

جشنواره مسابقات درون دانشگاهی پائیزه و زمستانه دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به ایستگاه پایانی نزدیک شد.

مهدی یغمایی مدیر تربیت بدنی دانشگاه از برگزاری جشنواره  مسابقات ورزشی درون دانشگاهی به همت معاونت دانشجویی با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار در دو بخش دختر و پسر خبر داد و افزود با هدف ترویج فرهنگ ورزش و گسترش ورزش همگانی در بین دانشجویان،یک دوره مسابقات ورزشی درون دانشگاهی در رشته های فوتبال چمنی، پرس سینه برادران، دمبل تعادلی دختران، تنیس روی میز، شطرنج، پرتاب دارت، فوتبال دستی، والیبال، پرتاب بسکتبال، شوت هدفمند فوتبالی، طناب کشی، دومیدانی امدادی، مچ اندازی و فوتبال گل کوچک در سالن ها و اماکن ورزشی دانشگاه برگزار شده که با استقبال دانشجویان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

در مسابقات شطرنج پسران علی مولایی، مهراب رزم و علی کریمی و در مسابقات شطرنج دختران نگار باقری، نادیا پایون و سوگند با ایمانی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

مهدی صالحوند، علی پارسایی و آرمین شهبار در دارت پسران و شیرین عوض زاده،نسیم نوروزی و سوگند باایمانی رتبه های برتر مسابقه پرتاب دارت را بدست آوردند.

در مسابقات تنیس روی میز پسران نیز محمد علیزاده، کامیاب حبیبی و علی جان افزا و در مسابقات دختران مهسا پور فرخ، توران ستایش خواه و زهرا چهار بنیچه رمضانی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم این مسابقات شدند.

در فوتبال چمنی دختران تیم های توران، سمیرا و کوثر به ترتیب  اول تا سوم شدند و در مسابقات فوتبال دستی پسران نیز تیم های دو نفره علی رضا حیاتی نژاد و حجت اله هزاریان مقام اول، تیم رضا محمدی و پارسا نصیری رتبه دوم و تیم مهدی حمر و بنیامین سرملی نیز رتبه سوم  این رشته را کسب کردند.

ابوالفضل عبدالهی،رضا قالیان و میثم اسدی رتبه های برتر پرس سینه پسران را کسب کرده و  راضیه سعیدی،مینا موسوی و فرخنده شهپری در دمبل تعادلی به ترتیب اول تا سوم شدند.

تیم منتخب ک.ب در مسابقات والیبال پسران  قهرمان شد و بهناز نظری،عایشه جابری و سمیه یوسفی در پرتاب بسکتبال دختران موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقه شدند و 28 پسر و 31 دختر نیز در برنامه کوهپیمایی شرکت داشته اند.

شایان ذکر است مسابقات فوتبال چمنی پسران،والیبال دختران،شوت هدفمند فوتبالی،طناب کشی،دومیدانی امدادی،مچ اندازی و فوتبال گل کوچک نیز در مراحل پایانی است.

 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0