شنبه, 8 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 196
بر گزاری هفتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور
همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد .

همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد .

صبح امروز 3161 نفر داوطلب دختر و پسر در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در امنیت و آرامش کامل در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با هم به رقابت پرداختند .

د کتر معتقد نماینده تام الاختیار دانشگاه در امور آزمون های سازمان سنجش گفت : در آزمون امسال شهرستان بهبهان 3161 نفر داوطلب با هم به رقابت م ی پردازند که از این تعداد   1204 نفر پسر و 1957 نفر دختر می باشند . از این تعداد داوطلب 1565 نفر در دانش گاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و 1596 نفر در حوزه دانش گاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با هم به رقابت می پردازند .

د کتر معتقد با اعلام اینکه در راستای ماموریت   های منطقه ای دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و تسهیل کار برای داوطلبان شرق استان خوزستان و شهرهای همجوار از تیرماه سال گذشته تا کنون کلیه آزمون های سازمان سنجش و  آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی در شهرستان   برگزار می شود افزود این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان و حذف مخاطرات سفرو هزینه های داوطلبان به مرکز استان شده است .

نما ینده تام الاختیار دانشگاه در امور آزمون های سازمان سنجش افزود : خوشحالیم‌که با تلاش همه عوامل برگزاری ،هم امنیت و هم شرایط خوبی برای داوطلبان مهیا شده است و جا دارد از نماینده شهرستان ،فرماندار، ،سپاه پاسداران ،بسیج و نیروهای انتظامی،پلیس راهور،مدیریت و پرسنل دانشگاه های آزاد و خاتم الانبیاء،شهرداری،اورژانس،آتش نشانی،ادارات آب و برق و کلیه دستگاه های اجرایی که در برگزاری این آزمون همکاری داشته اند تشکر و سپاسگزاری نمود .



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0