شنبه, 8 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 612
برگزاری كارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان
به همت مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان کارگاه دو روزه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ویژه پرسنل و اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با هدف پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در دانشگاهها کارگاه دو روزه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به مدت 8 ساعت د سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
در ابتدای این دوره دکتر ضیایی نژاد سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، هدف از برگزاری این کارگاه را  فراهم آوردن محیط آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ایمن با توجه به مشکلات مربوط به این حوزه در جامعه اعلام کرده و مطالبی در خصوص ضرورت آگاه سازی افراد جامعه نسبت به مسئله اعتیادو آموزش های لازم در زمینه پیشگیری ایراد نمود.
دکتر باوی مدرس کارگاه نیز طی دو روز مباحثی پیرامون آشنایی با انواع مواد مخدر ،آثار و عوارض و نحوه تشخیص فرد مصرف کننده، آسیب شناسی خانواده در این زمینه، نقش تربیتی و حمایت خانواده و جامعه در جهت پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی، شناسایی افراد در معرض خطر و نحوه تعامل با افراد مشکل دار ونحوه ارجاع آنها به مراکز زیربط مطرح نمود.
شایان ذکر است 200 نفر در این کارگاه شرکتن نمودند که در پایان به افراد شرکت کننده گواهی حضور در کارگاه اعطا خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0