پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 1352
اصلاحیه اطلاعیه 1: از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه (زمان بندی حضور دانشجویان كارشناسی و كارشناسی ارشد در دانشگاه)
برنامه‌ریزی‌های لازم برای تشکیل دروس دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی بصورت حضوری انجام شده است.

برای دریافت متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

 

با توجه به ابلاغ پروتکل های بهداشتی ویژه دانشگاه ها از سوی وزارت عتف، اطلاعیه قبلی در خصوص از سر گیری آموزش حضوری شامل تغییراتی گردید.

لطفا اطلاعیه با دقت مطالعه گردد.

با عرض تبریک مجدد سال نو و تهنیت حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فیض و برکت، به استحضار می‌رساند با عنایت به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ابلاغ وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برگزاری جلسه مقام عالی وزارت با روسای دانشگاه‌ها مورخ 1401/1/9 و همچنین مصوبه مورخ 16/‏1/‏۱۴۰۰ هیات رئیسه دانشگاه، نحوه تشکیل دروس دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی بصـورت حضـوری به شرح ذیل اعلام می‌گردد. بدیهی است در صورت تغییر شرایط، مبنای عمل اطلاعیه‌های صادر شده بعدی متناسب با شرایط و بخشنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

دانشجویان باید موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

1) تمامی کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی (تئوری و عملی) کما‌ فی‌سابق از 1401/1/14 مطابق برنامه ثبت شده در سامانه گلستان تا اطلاع ثانوی بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

2) دانشجویان مقطع کارشناسی صرفاً مطابق برنامه جدول 1 در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد. برنامه‌ریزی به نحوی صورت گرفته است که هم دروس نظری و هم دروس عملی تشکیل گردد. بدیهی است خارج از بازه‌های مذکور کلاس‌ها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.  اکیداً توصیه می‌گردد قبل از عزیمت به دانشگاه حتماً آخرین اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه را مطالعه نمایید.

 

3) دانشجویانی که به دلایل غیر موجه غیبت داشته باشند، مشمول ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه صنعتی بهبهان خواهند بود. دانشجویانی که در حال حاضر دچار بیماری کرونا هستند یا مشکل پزشکی برای تزریق واکسن و... دارند غیبت آنها موجه خواهد بود. همچنین دانشجویانی که دارای علائم جدی بیماری کرونا و یا امیکرون هستند تا رفع کسالت در کلاس درس حاضر نشوند.

4) داشتن کارت الکترونیکی واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه و استفاده از خدمات آموزشی -رفاهی برای تمامی دانشجویان الزامی است. همه دانشجویان در هنگام ورود به دانشگاه مکلف به ارائه کارت واکسیناسیون یا پرینت سوابق واکسیناسیون خود از سامانه مربوطه به حراست درب ورودی دانشگاه و سرپرستی خوابگاه هستند.

5) رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل فرم شماره 1 و فرم شماره 2 برای همه دانشجویان الزامی است. (فرم‌های تکمیل شده باید در روز ورود به دانشگاه تحویل دفتر دانشکده گردد.)

6) هماهنگی‌های لازم برای اسکان دانشجویان واجد شرایط در خوابگاه صورت گرفته است. در خصوص اسکان در خوابگاه به موارد زیر توجه شود:

· دانشجویان واجد شرایط در هنگام ورود به دانشگاه به سرپرستی خوابگاه معرفی می‌شوند و نیازی به ثبت‌نام قبلی نمی‌باشد.

· شرط اسکان در خوابگاه تزریق سه دوز واکسن یا دو دوز واکسن مشروط بر اینکه از دوز دوم بیش از سه ماه نگذشته باشد است.

· فعلا نیازی به رزرو غذا نمی‌باشد و هزینه غذا طبق تعرفه دانشجویی در سلف با کارتخوان دریافت خواهد شد. در صورت راه‌اندازی سامانه تغذیه طریقه رزرو غذا از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

· دانشجویان هر دوره از یک روز قبل میتوانند به خوابگاه مراجعه کنند. اگر دانشجویان در ساعات اداری وارد دانشگاه شوند، با مراجعه به اداره امور خوابگاه‌ها نسبت به دریافت معرفی نامه خوابگاه اقدام میکنند. اگر خارج ساعات اداری وارد دانشگاه شدند، مستقیماً به سرپرستی خوابگاه مراجعه کرده و اسکان موقت آنها صورت میگیرد سپس صبح روز بعد با مراجعه به اداره امور خوابگاه‌ها، معرفی نامه اسکان را دریافت و به سرپرستی خوابگاه ارائه می‌نمایند.

7) تمامی اطلاعیه‌های لازم از طریق سایت دانشگاه انجام خواهد گرفت.

8) جلسات دفاع از پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

9) تمامی امتحانات پایانی نیمسال جاری بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

با آرزوی موفقیت

حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی

دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان

 

امتیاز :  ۲.۱۰ |  مجموع :  ۱۰

6.1.8.0
V6.1.8.0