https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5533/page/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D9%88-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5534/page/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C
https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5536/page/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1
https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5535/page/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86
https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5537/page/%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D8%A7%D9%86
https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5530/page/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%BA-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86
https://bkatu.ac.ir/fa-IR/DouranPortal/5538/page/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C
مراحل انجام تسویه حساب دانشگاه
(سامانه تسویه حساب)
هدف از این سامانه انجام حداکثری مراحل تسویه حساب دانشگاه به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه جامع آموزشی گلستان می باشد. مراحل تسویه حساب به قرار ذیل می باشد:
مرحله اول:
تحویل خوابگاه دانشجویی: در صورتی که دانشجو پیش از دانش آموختگی در خوابگاه دانشجویی دانشگاه سکونت داشته است، میبایست اتاق خود را به صورت حضوری به مسئول خوابگاه تحویل داده و پس از دریافت فرم مربوطه آن را به کارشناس امور خوابگاه تحویل دهد.
مرحله دوم:
در این مرحله دانشجو با مراجعه حضوری به کارشناس پذیرش اداره آموزش کل دانشگاه، اقدام به تکمیل فرم درخواست تسویه حساب غیر حضوری (نمونه فرم موجود میباشد) و تحویل کارت دانشجویی خود مینماید. در این مرحله تقاضای تسویه حساب دانشجو در سامانه گلستان فعال خواهد شد.
تذکر 1: در صورت مفقود شدن کارت دانشجویی جهت دریافت فرم تعهد محضری به آموزش دانشکده مراجعه نمایید.
تذکر 2: در صورتی که از ابتدا کارت دانشجویی دریافت ننمودهاید، جهت دریافت مجوز به اداره حراست دانشگاه مراجعه نمایید.
مرحله سوم:
در مرحله بعد دانشجو با مراجعه حضوری به کارشناس صندوق رفاه دانشجویی اقدام به تکمیل فرم آدرس مینماید:
- فرم آدرس مخصوص دانشجویان دارای وام (نمونه فرم موجود میباشد)
- فرم آدرس مخصوص دانشجویانی بدون وام (نمونه فرم موجود میباشد)
در صورت وجود بدهی صندوق رفاه، کارشناس صندوق رفاه دانشجویی پس از دریافت فرم های بالا اقدام به صدور فیش پرداخت 10٪ بدهی صندوق رفاه مینماید. دانشجویان محترم میتوانند پس از مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه (تصویر ذیل) به آدرس https://bp.swf.ir (نام کاربری و رمز عبور در اولین

مراجعه شماره ملی دانشجو میباشد)، اقدام به پرداخت مبلغ مذکور نمایند. پس از پرداخت، دفترچه اقساط بدهی صندوق رفاه در همین پورتال صادر خواهد شد.
تذکر: با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا و تا پیش از فراهم آمدن شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه، نیازی به تحویل حضوری خوابگاه (مرحله اول)، مراجعه حضوری به کارشناس پذیرش (مرحله دوم) و کارشناس صندوق رفاه (مرحله سوم) نمی باشد و دانشجویان محترم جهت انجام مراحل تسویه حساب می توانند، کلیه فرم های مورد نیاز (مرحله دوم و سوم) که در انتهای همین متن آمده است، را چاپ و تکمیل نمایند و به همراه کارت دانشجویی خود به آدرس ذیل پست پیشتاز نمایند.
خوزستان- بهبهان- دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان- مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی - جهت انجام امور تسویه حساب
کدپستی: 47189-63616
مرحله چهارم: مراجعه به سامانه آموزشی گلستان
جهت اطلاع از وضعیت مراحل تسویه حساب، دانشجویان محترم می توانند در سامانه آموزشی گلستان به گزارش 525 (تصاویر ذیل) مراجعه نمایند.



(1) این ستون کلیه بخش های دانشگاه که میبایست درخواست تسویه حساب را بررسی و تایید نمایند را نشان میدهند.
(2) لغت «عدم تسویه» در ستون وضعیت تسویه به معنی عدم بررسی و تایید درخواست میباشد.
(3) ستون «دلیل لزوم تسویه» جهت ارائه توضیحات و یا دلیل عدم تسویه حساب ایجاد گردیده است. در تصویر بالا کارشناس کتابخانه به دلیل عدم تحویل کتاب امانت گرفته شده، تسویه حساب را تایید ننموده است. بدیهی است که دانشجو میبایست کتاب امانت گرفته شده را به کتابخانه تحویل داده تا تسویه حساب تایید گردد.
(4) در صورتی که درخواست تسویه حساب توسط کارشناس مربوطه بررسی شده باشد و دانشجو به بخش مورد نظر بدهی نداشته باشد، وضعیت تسویه به «تسویه شده» تغییر خواهد کرد و تاریخ تایید نیز در ستون مجاور درج خواهد شد.
تذکر1: وضعیت تسویه در ردیف 8 (رئیس اداره مشمولین) برای دانشجویان پسر مشمول نظام وظیفه پس از صدور معرفی نامه نظام وظیفه، «تسویه شده» خواهد شد. بنابراین دانشجویان بدین ترتیب میتوانند از صدور معرفی نامه خود مطلع و جهت دریافت آن به آموزش کل دانشگاه (مشمولین) مراجعه نمایند.
تذکر2: وضعیت تسویه در ردیف 14 (فارغ التحصیلان دانشجویی) پس از صدور گواهی موقت «تسویه شده» خواهد شد. بنابراین دانشجویان بدین ترتیب میتوانند از صدور گواهی موقت خود مطلع و جهت دریافت آن به آموزش کل (اداره دانش آموختگان) مراجعه نمایند.
پیش از شروع فرآیند تسویه حساب توصیه می گردد:
- از کامل بودن پرونده آموزشی خود اطمینان حاصل فرمایید. جهت صدور مدرک وجود اصل مدارک فارغ التحصیلی مقطع قبلی (اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا اصل مدرک دیپلم 3-3-6 برای دانشجویان مقطع کارشناسی و گواهی موقت مقطع کارشناسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد) و تاییدیه آن ها الزامی است.
در صورت وجود بدهی در سامانه گلستان از طریق همین سامانه بدهی خود را به صورت کامل تسویه نمایید. جهت استعلام و پرداخت بدهی، دانشجویان محترم میتوانید با استفاده از کارت های بانکی و رمز دوم از طریق پردازش پرداخت الکترونیکی دانشجو (تصاویر ذیل) اقدام نمایند.


با تشکر
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
دانلود فرم های مورد نیاز