• اجراي سياست ها و خط مشي ها ي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري ، استخدامي و پشتيباني.
  • نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحد هاي تابعه.
  • تهيه و تنظيم ايين نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العمل ها ي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تاييد .
  • مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيات رسيدگي به تخلف اداري .
  • مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت طرح و برنامه.
  • ايجاد و نگهداري بانك اطلاعات پرسنلي وسوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه.
  • برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرح ها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيات علمي و غير هيات علمي.
  • پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط.
  • همكاري با واحد حراست در زمينه حفاظت از ساختمانها ،اموال و تاسيسات .
  • انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج از كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط.
  • شركت در جلسات تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي كاركنان .
  • نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف .
  • انجام امور مربوط به قرادادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط.
  • تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور .
  • برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه.
  • نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي هاي لازم.
  • همكاري در امر تهيه و تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف ، نمودارها و پستهاي سازماني دانشگاه با مديريت طرح و برنامه.
  • نظارت بر امور حضور و غياب ، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تمام وقت كاركنان، اضافه كاري و انتصاب كاركنان ( هيات علمي و غير هيات علمي)
  • مشاركت در جلسات و كمسيونهاي مختلف و اظهار نظر و ارائه پيشنهادات لازم.
  • رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي كاركنان و اتخاذ تصميمات لازم.
  • نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه .
     
6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0