در این نشست که در سالن حوزه ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد، دیدگاههای جمعیت فعالان محیط زیست بهبهان با دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و دکتر سجادی برای ارائه خدمات مشاوره به انجمن و همچنین ایجاد روابط علمی و عملی در رابطه با عرصههای منابع طبیعی و مشکلات زیست محیطی شهرستان اعلام آمادگی کرد و افزود: دانشگاه با وجود اعضا هیات علمی دانشکده منابع طبیعی و همچنین دانشجویان این حوزه میتواند روابط بسیار خوب و مثمر ثمری با جمعیت فعالان محیط زیست بهبهان داشته باشد.
در ادامه آقای عبودی مدیر جمعیت فعالان محیط زیست بهبهان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای زیست محیطی این جمعیت در شهرستان بهبهان ابراز خرسندی کرد بتوان با کمک دانشگاه و دانشجویان علاقمند به محیط زیست، گامی موثر در راستای شناسایی و کاهش مشکلات زیست محیطی شهرستان بهبهان برداشته شود.
