چهارشنبه, 20 خرداد 1405 EN
  • ساعت : ۰۸:۳۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 144
پیام ریاست دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
دکتر سجادی رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

دکتر سجادی رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


هفته دفاع مقدس، یادآور روزهایی است که مردان و زنان این سرزمین با ایثار، ایمان و شجاعت، از خاک، فرهنگ و آرمان‌های بلند ایران اسلامی دفاع کردند. این ایام، فرصتی است برای بازخوانی حماسه‌هایی که در دل تاریخ جاودانه شدند و چراغ راه نسل‌های آینده گشتند.
دانشگاه، به عنوان نهاد اندیشه و آگاهی، وظیفه دارد که پیام مقاومت، بصیرت و خودباوری را در دل جوانان زنده نگه دارد. ما در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، با افتخار، خود را وارث آن فرهنگ ایثار می‌دانیم و بر آنیم تا با تلاش علمی، پژوهشی و فرهنگی، راه شهیدان را ادامه دهیم.
ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر دفاع مقدس، این هفته را به همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با همدلی و همت، بتوانیم در مسیر تعالی ایران عزیز، گام‌های مؤثری برداریم.

با احترام و آرزوی توفیق
دکتر سجادی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0