دکتر سجادی رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس، یادآور روزهایی است که مردان و زنان این سرزمین با ایثار، ایمان و شجاعت، از خاک، فرهنگ و آرمانهای بلند ایران اسلامی دفاع کردند. این ایام، فرصتی است برای بازخوانی حماسههایی که در دل تاریخ جاودانه شدند و چراغ راه نسلهای آینده گشتند.
دانشگاه، به عنوان نهاد اندیشه و آگاهی، وظیفه دارد که پیام مقاومت، بصیرت و خودباوری را در دل جوانان زنده نگه دارد. ما در دانشگاه صنعتی خاتمالانبیاء بهبهان، با افتخار، خود را وارث آن فرهنگ ایثار میدانیم و بر آنیم تا با تلاش علمی، پژوهشی و فرهنگی، راه شهیدان را ادامه دهیم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، این هفته را به همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک عرض مینمایم و امیدوارم با همدلی و همت، بتوانیم در مسیر تعالی ایران عزیز، گامهای مؤثری برداریم.
با احترام و آرزوی توفیق
دکتر سجادی