دکتر سجادی به مناسبت بازگشایی دانشگاه پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:
اساتید فرهیخته، دانشجویان گرامی، و همکاران ارجمند دانشگاه صنعتی خاتمالانبیاء بهبهان
آغاز سال تحصیلی جدید را به شما عزیزان که با اندیشه، تلاش و تعهد، چراغ علم و دانش را روشن نگاه داشتهاید، صمیمانه تبریک عرض مینمایم.دانشگاه، خانه اندیشه و آگاهی است؛ جایی که جوانههای امید در دلهای مشتاق شکوفا میشوند و مسیرهای نو برای تعالی فردی و اجتماعی گشوده میگردند. بازگشایی دانشگاه، نه تنها بازگشت به کلاسهای درس، بلکه بازگشت به شور یادگیری، همافزایی اندیشهها، و ساختن آیندهای روشنتر است.
در این مسیر، نقش اساتید گرانقدر در هدایت علمی و اخلاقی، تلاشهای بیوقفه کارکنان در پشتیبانی از فرآیندهای آموزشی، و انگیزه و خلاقیت دانشجویان عزیز، همگی ستونهای استوار این بنای علمی هستند.
امید دارم سال پیشرو، سرشار از موفقیتهای علمی، پژوهشی و فرهنگی برای همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی خاتمالانبیاء بهبهان باشد و با همدلی و همکاری، گامهایی بلند در مسیر پیشرفت و تعالی برداریم.
با آرزوی سلامتی، نشاط و کامیابی برای یکایک شما
دکتر سجادی
رییس دانشگاه صنعتی خاتمالانبیاء بهبهان