چهارشنبه, 20 خرداد 1405 EN
  • ساعت : ۰۷:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۶/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 228
پیام تبریك رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
دکتر سجادی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاه ها پیام تبریکی صادر کرد.

دکتر سجادی به مناسبت بازگشایی دانشگاه پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

اساتید فرهیخته، دانشجویان گرامی، و همکاران ارجمند دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان
آغاز سال تحصیلی جدید را به شما عزیزان که با اندیشه، تلاش و تعهد، چراغ علم و دانش را روشن نگاه داشته‌اید، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.دانشگاه، خانه اندیشه و آگاهی است؛ جایی که جوانه‌های امید در دل‌های مشتاق شکوفا می‌شوند و مسیرهای نو برای تعالی فردی و اجتماعی گشوده می‌گردند. بازگشایی دانشگاه، نه تنها بازگشت به کلاس‌های درس، بلکه بازگشت به شور یادگیری، هم‌افزایی اندیشه‌ها، و ساختن آینده‌ای روشن‌تر است.
در این مسیر، نقش اساتید گران‌قدر در هدایت علمی و اخلاقی، تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان در پشتیبانی از فرآیندهای آموزشی، و انگیزه و خلاقیت دانشجویان عزیز، همگی ستون‌های استوار این بنای علمی هستند.
امید دارم سال پیش‌رو، سرشار از موفقیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی برای همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان باشد و با همدلی و همکاری، گام‌هایی بلند در مسیر پیشرفت و تعالی برداریم.
با آرزوی سلامتی، نشاط و کامیابی برای یکایک شما

دکتر سجادی  
رییس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0