چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 164
برگزاری جلسه توجیهی عوامل اجرایی آزمون سراسری
جلسه توجیهی عوامل اجرایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در این برنامه با حضور دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه،مهندس احور مدیر محترم حراست، دکتر مختار ترابی ناظر سازمان سنجش آموزش کشور و سینا طیبی نماینده تام‌الاختیار دانشگاه و با شرکت جمعی از عوامل اجرایی آزمون و در راستای برگزاری شایسته آزمون سراسری در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده برق و کامپیوتر برگزار شد.
دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی در برگزاری آزمون ،این آزمون را آبروی دانشگاه و شهرستان عنوان کرده که سرنوشت دانش آموزان در آن مشخص می شود و خواستار دقت و حساسیت بیشتر عوامل در برگزاری آزمون پیش رو شدند.
مهندس احور نیز در صحبت های خود به بیان مسائل حفاظت آزمون از قبیل بازرسی بدنی و دقت درعدم همراه داشتن وسائل ممنوعه توسط داوطلبان را مورد تاکید قرار داد.
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمون ها نیز با اشاره به تغییرات جدید در برگزاری آزمون ها و افزایش تعداد دفترچه ها خواستار دقت در رعایت مقررات و دستورالعمل های آزمون و دقت در نحوه اخذ اثر انگشت را خواستار شد.
سپس دکتر مختار ترابی ناظر سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی پیرامون برگزاری آزمون سراسری در کشور ارائه داده و از عوامل اجرایی آزمون ها تقدیر کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0