چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 175
انتصاب سرپرست گروه آموزشهای آزاد و مجازی
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با صدور حکمی مهندس رحام آرمند را بعنوان سرپرست گروه آموزشهای آزاد و مجازی منصوب کرد.

در ابتدای مراسم دکتر احمد اسماعیلی ریاست دانشگاه با توجه به اتمام دوره مسئولیت رئیس اسبق گروه آموزشهای آزاد و مجازی ، طی حکمی مهندس رحام آرمند عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه را به سمت سرپرست گروه آموزشهای آزاد و مجازی منصوب کرد.
در این حکم آمده است: احتراماً؛ بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت آموزشی و پژوهشی و نظر به مراتب دانش و تجارب جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به‌ سمت " سرپرست گروه آموزشهای آزاد و مجازی " منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه و توان مدیران، اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان، حرکت بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی را سرلوحه برنامه ها قرار داده و اهتمام لازم برای ارائه خدمات شایسته به دانشجویان گرامی صورت پذیرد.
مزید توفیقات جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای آموزش عالی کشور، حرکت در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0