شنبه, 8 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 302
اختتامیه اولین همایش ملی نوآوری و فناوری های نوین و كاربردی در مهندسی برق و كامپیوتر
اولین همایش ملی نوآوری و فناوری های نوین و کاربردی در مهندسی برق و کامپیوتر با اعلام مقالات برتر به کار خود پایان داد.

دکتر مرادی عضو هیات علمی گروه مهندسی برق و دبیر علمی کنفرانس با اعلام این خبر افزود: اولین همایش ملی نوآوری و فناوری های نوین و کاربردی در مهندسی برق و کامپیوتر با همکاری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شده بود در روز یک شنبه 14 شهریور 1400 به کار خود پایان داد.

وی  افزود: هدف از برگزاری کنفراس فراهم کردن زمینه توسعه رشته مهندسی برق و کامپیوتر و ارتباط موثر با صنعت بود و در واقع این کنفرانس با پیشنهاد اولیه سازمان صمت خوزستان کار خودش را شروع کرد.

مرادی گفت  از فروردین 1400 دبیر خانه کنفرانس تشکیل شد و بعد از گرفتن مجوز ISC پذیرش مقالات شروع شد. دبیر خانه علمی در دانشگاه صنعتی بهبهان و دبیر خانه اجرایی هم در سازمان صمت استان خوزستان تشکیل شد و تعداد کل مقالاتی که به دبیرخانه ارسال شد 94 مقاله بود که  همین جا از  کلیه پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان در زمینه‌های مختلف مهندسی برق و کامپیوتر که با ارسال مقالات خودشان به پیشبرد اهداف کنفرانس کمک کردند تشکر میکنیم.

دبیر علمی کنفرانس  افزود مقالات در حوزه های مختلفی ارسال شده بود که حدود 17 مقاله در زمینه هوش مصنوعی، 13 مقاله در زمینه قدرت، 9 مقاله در زمینه کنترل، 11 مقاله در زمینه فناوری اطلاعات و بقیه مقالات هم در زمینه های دیگر بود که درسایت کنفرانس اطلاع رسانی شده بود و همینجا لازم میدانم از دکتر سید نژاد ریاست محترم دانشگاه و همچنین هیات ریسه محترم که در برگزاری کنفرانس کمک کردند تشکر و قدردانی کنم وهمچنین قدردان زحمات و پشتیبانی های  مدیران سازمان صمت، بخصوص مهندس محمدی پور دبیر اجرایی کنفرانس و همچنین مهندس براتی در کمیته اجرایی هستیم.

در پایان دکتر مرادی اظهار امیدواری کرد که انَشالله همکاری دانشگاه با سازمان صمت در زمینه های مختلف ادامه داشته باشد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0