جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 797
آغاز رقابت داوطلبان كنكور 1400
صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری 1400 در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

این آزمون سومین آزمون سراسری کنکور است که با حمایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار می شود و در آزمون سراسری امسال در شهرستان بهبهان 4684 نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می پردازند.
دکتر معتقد نماینده تام الاختیار دانشگاه در امور آزمون های سازمان سنجش گفت: در آزمون امسال شهرستان بهبهان  4684 نفر داوطلب با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد1737نفر پسر و2947 نفر دختر می باشند . از این تعداد 3253 نفر داوطلب در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و1431 نفر در دو حوزه دیگر همچون دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور به رقابت می پردازند.
معتقد افزود از امروز تا شنبه در 4 نوبت آزمون برگزار می شود،امروز آزمون گروه هنر با 315 نفر داوطلب برگزار شد و  آزمون گروه علوم ریاضی و فنی با 391 نفر داوطلب و گروه علوم انسانی با 1296 نفر داوطلب در روز پنجشنبه، آزمون گروه علوم تجربی در روز جمعه با 2205 نفر داوطلب و آزمون گروه زبان خارجه با 517 نفر داوطلب در روز شنبه برگزار می شود.

شایان ذکر است در راستای مأموریت  های اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در منطقه جنوب شرق استان و تسهیل کار برای داوطلبان شرق استان خوزستان و شهرهای همجوار، از تیرماه سال 97 تا کنون کلیه آزمون های سازمان سنجش و  همچنین تمامی آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی در شهرستان و به مرکزیت این دانشگاه برگزار می شود که این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان، کاهش هزینه های داوطلبان و حذف مخاطرات سفر به مرکز استان شده و موجبات رضایتمندی داوطلبین و خانواده های آنان را فراهم نموده است.

امتیاز :  ۱.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0