پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 318
بازدید مدیران ارشد استان از دانشگاه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کردند.

در این بازدید یک روزه دکتر مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مهندس سواعدی ومدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه در جلسه هم اندیشی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه شرکت کردند.
در ابتدای جلسه دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم،در گزارشی کوتاه رند رو به رشد دانشگاه در حوزه های مختلف را تشریح کرده و اظهار امیدواری کرد که حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در دانشگاه کمک بزرگی در توسعه و پیشرفت دانشگاه باشد.
در ادامه دکتر ساسان معتقد معاون دانشجویی دانشگاه گزارشی ازپروژه ها و طرح های  عمرانی دانشگاه ارایه نمود.
مهندس  سواعدی نیز ضمن  تشکر و قدردانی ازتلاش ها و پیشرفت های روز افزون مدیران دانشگاه افزود با طرح جامع کار آفرینی و اشتغال پذیری شغل محور در دانشگاه ،یک نگاه کار آفرینی بین فارغ التحصیلان به جای دیدگاه استخدامی و یک هم افزایی و همگرایی خیلی خوبی بین دانشگاه،فنی حرفه ای و پارک علم و فناوری  بوجود آمد که اثرات مثبتی را به جای گذاشت و ما برای پیشرفت این موضوع به دنبال اافزایش اعتبارات تخصیص یافته و جذب بیشتر اعتبارات هستیم.
سواعدی طرح مرکز جوار دانشگاهی این دانشگاه را به عنوان الگویی  که مورد استقبال وزارت علوم وحوزه معاونت فناوری ریاست جمهوری معرفی شده است را طرحی کار آمد عنوان کرده که در سازمان فنی و حرفه ای نیز به عنوان یک الگوی برتر ملی مطرح و در سطح کشور نیز روی این طرح مانور داده می شود.
وی در ادامه اعلام کرد برای تولید و همکاری بیشتر و کاربردی با بخش صنعت نیاز به کارگاه پرس sns  داریم و از دکتر نیکو درخواست کمک داریم تا بتوانیم قطعه تولید کنیم. 
دکتر نیکو نیزضمن اظهارخورسندی از بازدید و حضور در جمع دانشگاهیان و فرصت به وجود آمده افزود بعد از یک دهه از مستقل شدن این دانشگاه از دانشگاه چمران افزود اینجا یکی از بهترین دانشگاها ی منابع طبیعی کشور است و به علت صنعتی بودن و نیاز زیاد به رشته های فنی در اینجا گام های بزرگ و مهمی برداشته شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0