چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 243
برگزاری همایش انتخابات ریاست جمهوری
همایش انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر حضوری حداکثری آحاد ملت و نقش آفرینی جامعه دانشگاهی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد

در این مراسم که با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه های پیام نور،فرهنگیان،آزاد اسلامی و صنعتی خاتم الانبیاء در سالن آمفی تاتر دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) وامام رضا (ع) دختران را نعمت های زیبای خداوند نام برده که عاطفه و احساس را در زندگی جاری می کنند و سپس اهمیت دادن به منزلت دختران را از صفات پیامبر و سیره و سنت ایشان عنوان کرده و با اشاره به دیدگاه های بعضا منفی و تفاوت های جاهلی فرق گذاشتن میان فرزند پسر و دختر خواستار اهمیت به صیانت از دختران سرزمین اسلامی ایران شد.
شفیعی با اشاره به تاکید حضرت امام بر اهمیت حضور و نقش آفرینی مردم در انتخابات هر چند با انتخاب گزینه غیر اصلح و نقش داشتن جامعه در سرنوشت خود و انتخاب نمایندگان اصلح افزود وقتی مرجع رسمی کشور نامزدها را معرفی می کند پس همه نامزدها صلاحیت حضور دارند و مهم انتخابات حداکثری است.
وی مشارکت در انتخابات را حق اجتماعی و سیاسی مذهبی مردم دانست و افزود متاسفانه در مناظرات حرف های غیر عادلانه ای زده می شود که گاهی از مهندسی انتخابات به نفع نامزدی خاص نام برده می شود و این مسائل باعث دلسردی قشری از جامعه برای حضور در انتخابات می شود که این موضوع اصلا واقعیت ندارد و بر اساس آنچه تا کنون دیده و شنیده ایم در 40 سال گذشته هیچ انتخاباتی انتصابات نبوده است.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان با اشاره به ماجراهای سال 98 و افزایش قیمت بنزین افزود در این زمان بدون اقناع افکار عمومی بنزین گران شد و مشکلات عدیده ای بوجود آمد و در نهایت نتیجه آن شده که جوان های اقناع نشده می گویند چرا باید رای بدهیم؟
وی نوع رفتار و کردار بعضی مسئولین را در ایجاد فضای یاس و دلسردی در مردم و در نهایت ایجاد فضای نا امیدی و عدم تمایل به مشارکت حداکثری نکوهش کرده ودر نهایت مشارکت در انتخابات را تضمین مصونیت کشورعنوان کرده که خروجی آن مسیر چهار ساله کشور در حوزه اجرایی را تعیین می کند .

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0