شنبه, 8 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 380
دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های بهبهان با امام جمعه
اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی،پیام نور،فرهنگیان،علوم پزشکی و صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حجت الاسلام ناصری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت،ایثار و پایداری برگزار شد اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی،پیام نور،فرهنگیان،علوم پزشکی و صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام ناصری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار رؤسای دانشگاه های صنعتی خاتم الانبیاء ، فرهنگیان ، پیام نور و آزاد اسلامی در صحبت های کوتاهی گزارشی از وضعیت دانشگاه های مربوطه ارائه دادند.

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه با اظهار خوشبختی از برگزاری این جلسات  در گزارشی کوتاه بر تقویت طرح ها و ایده ها و اعطای تسهیلات در پی سفر دکتر ستاری به دانشگاه اشاره کرده و گزارش مختصری از روند رو به رشد این دانشگاه ارایه کرد و سپس نقش اجتماعی دانشگاه در ایجاد محیط مناسب جهت واکسینایسون افراد سالمند را یاد آوری کرده و در پایان جهت استفاده بهینه از زمین ده هکتاری دانشگاه توسط دیگر دانشگاه ها اعلام آمادگی کرد.

حجة الاسلام و المسلمین ناصری نیز در سخنان خود با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت ،ایثار و پایداری ،رمز پیروزی چهل ساله ملت ایران در برابر انواع توطئه ها و دشمنی ها را اطاعت و اجرای دستورات الهی و اسلامی عنوان کرد. 

وی با اهمیت خواندن انتخابات پیش رو ،شرکت در انتخابات را باعث خشنودی روح امام و شهداء و خشمگین شدن دشمنان اسلام عنوان کرده و افزود انتخاب اصلح ،رئیس جمهوری است که حامی وحدت ملت در محور رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه شهرستان بهبهان افزود اهمیت دادن به تولید در راستای شعار سال و پشتیبانی و رفع موانع در کنار ایجاد روحیه مقاومت،با مذاکره منافات ندارد ولی بهتر است که این مذاکره از موضع قدرت باشد نه ذلت.

وی  در ادامه به نقش دانشگاهیان در پر شور نمودن انتخابات پیش رو اشاره کرده و افزود انتظار میرود اساتید دانشگاه ،دانشجویان عزیز را راهنمایی و تشویق به شرکت در انتخابات کنند

ناصری سپس محور پیشرفت علمی را در راستای وظیفه دانشگاهیان عنوان نموده و به تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری را در راستای تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0