پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 900
افتتاح مركز واكسیناسیون تجمعی شهرستان در دانشگاه
دومین مرکز واکسیناسیون تجمعی شهرستان بهبهان در سلف سرویس مرکزی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح شد.

دومین مرکز واکسیناسیون تجمعی شهرستان بهبهان  صبح امروز با استقرار هشت تیم ثابت و یک تیم سیار از کادر بهداشت و و درمان بهبهان و با حضور مهندس مکفا سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ،مدیران شهری و دانشگاه و جمعی از اساتید و پرسنل در سلف سرویس مرکزی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح شد.
مهندس مسعود مکفا معاون بهداشتی دانشکده و رییس مرکزبهداشت شهرستان بهبهان ضمن تشکر از حمایت  مدیریت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء  در راه اندازی مرکز واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان بهبهان افزود: این مرکز با هشت تیم متمرکز و یک تیم سیار، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشد.
وی با اشاره به ویژگیهای بارز این مرکز ابراز امیدواری نمود که واکسیناسیون در این مرکز با سرعت بالا در محیطی همراه با آرامش انجام خواهد شد ودر اولین روز واکسیناسیون این مرکز ، با تلاش و پیگیری های انجام شده  به بیماران خاص و پرسنل کلینیک های خصوصی واکسن کویید ۱۹ تزریق گردید.
مکفا افزود طبق برنامه ریزی های انجام گرفته توسط آقای دکتر احدی ریاست دانشکده و پیگیری‌های معاونین بهداشت و درمان ، دو مرکز دیگر جهت تسریع و تسهیل در راستای واکسیناسیون  در شهرستان راه اندازی خواهد شد.
شایان ذکر است دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با تغییر کاربری موقت سلف  سرویس مرکزی دانشکاه و مجهز کردن این مکان به کامپیوتر و فراهم نمودن اینترنت امکان راه اندازی این مرکز را جهت واکسیناسیون فراهم نموده است.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0