پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 1084
برگزاری تودیع و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه
مراسم توديع و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار گردید.

مراسم توديع و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار گردید.

در این مراسم که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، دکتر سید نژاد ضمن تشکر و سپاس از دکتر فاطمی بهبهانی، زحمات و تلاشهای دلسوزانه وی در طول دوره مدیریت شان را قابل تحسین و شایسته تقدیر عنوان نمود. وی همچنین دکتر عماد علی را گزینه ای مناسب برای ادامه مسیر سازندگی و اصلاح امور در حوزه  معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه اعلام و اظهار امیدواری کرد اعضای هیأت علمی و بویژه اعضای محترم هیأت رئیسه با ایشان نیز همکاری لازم را داشته باشند. در ادامه جلسه دکتر سید نژاد حکم دکتر لطف اله عماد علی را به ایشان تقدیم و برای وی آرزوی موفقیت نمودند. در قسمتی از این حکم آمده است:

به استناد ماده 5 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی، در سمت سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه منصوب  می گردید. امید است با به کارگیری مناسب ترین شیوه ها و الگوهای علمی و ابزارهای نوین مدیریت و بهره مندی از تجارب کارشناسان موجود با محوریت اصول سرعت، دقت، کارآیی و اثربخشی در چارچوب پایبندی به قوانین و مقررات و سیاست های نظام جمهوری اسلامی، در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

دکتر سید نژاد همچنین با اهداء لوح تقدیر از زحمات دکتر فاطمی بهبهانی نیز تقدير به عمل آورد و با حفظ سمت آموزشی ایشان را به مدت دو سال به عنوان مشاور رئیس دانشگاه منصوب کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0