پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 934
برگزاری آزمون دكتری در بهبهان
صبح امروز وهمزمان با سراسر کشور، آزمون دکتری ۹9 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور 846 نفر داوطلب آقا و خانم در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

صبح امروز وهمزمان با سراسر کشور، آزمون دکتری ۹9 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور 846 نفر داوطلب آقا و خانم در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در این آزمون که با حمایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش در شهرستان بهبهان و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برگزار شد تعداد 317 نفرداوطلب خانم و 529 نفرداوطلب آقا شرکت داشتند و با هم به رقابت پرداختند.

دکتر معتقد نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان گفت در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد کرونا و سازمان سنجش و به منظور آرامش خاطر داوطلبان و خانواده محترم آنان، تمام فضاها و صندلی ها برای این آزمون ضدعفونی گردید و کلیه پروتکل های پیشنهادی سازمان سنجش رعایت گردید و همچنین کلیه داوطلبین و عوامل اجرایی آزمون از ماسک استفاده نمودند و خوشحالیم ‌که با تلاش همه عوامل شرایط خوب و استانداردی مهیا شد و جا دارد از فرماندار محترم، عوامل اجرایی آزمون و کلیه دستگاه های اجرایی که در برگزاری این آزمون با ما همکاری داشته اند تشکر و سپاسگزاری کرد.

شایان ذکر است در راستای ایفای مأموریت اجتماعی و ارائه خدمات به همشهریان عزیز از سال 97 و با ورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به عنوان برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش، این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان و حذف مخاطرات سفر و هزینه های داوطلبان به مرکز استان شده و موجبات رضایتمندی داوطلبین و خانواده های آنان را فراهم نموده است.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0