پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 934
جزئیات برگزاری آزمون دكتری 99
در آزمون ورودی مقطع دکتری امسال در شهرستان بهبهان 846 نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می پردازند.

در آزمون ورودی مقطع دکتری امسال در شهرستان بهبهان 846 نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می پردازند.
دکتر معتقد نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان با اعلام این خبر افزود این دومین آزمون ورودی مقطع دکتری است که در راستای ایفای مأموریت اجتماعی و ارائه خدمات به همشهریان عزیز به میزبانی دانشگاه برگزار می گردد.
معتقد افزود در آزمون امسال 846 نفر داوطلب با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد  529 نفر آقا و 317 نفر خانم می باشند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان افزود  در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد کرونا و سازمان سنجش و به منظور آرامش خاطر داوطلبان و خانواده محترم آنان، تمام فضاها و صندلی ها ضدعفونی گردیده و کلیه داوطلبین و عوامل اجرایی آزمون ملزم به استفاده از ماسک در روز آزمون خواهند بود. همچنین با هماهنگی های صورت گرفته، آمبولانس، تیم پزشکی، خودرو آتش نشانی و یک تیم عملیاتی اتفاقات برق به منظور ارائه خدمات به داوطلبین عزیز در روز آزمون در دانشگاه مستقر می باشند.
وی افزود با عنایت به تاکیدات صورت‌گرفته درخصوص برگزاری آزمون در شهرستان و لزوم برگزاری شایسته این آزمون، جلسات متعددی جهت پشتیبانی و تأمین نظم و امنیت تشکیل و همه موارد از قبل مورد بررسی و پیش بینی شده است و خوشحالیم‌که با تلاش همه عوامل شرایط خوبی مهیا شده است و جا دارد از کلیه دستگاه های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر آزمون تشکر و سپاسگزاری گردد.
شایان ذکر است از سال 97 و با ورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به عنوان برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش، این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان و حذف مخاطرات سفر و هزینه های داوطلبان به مرکز استان شده و موجبات رضایتمندی داوطلبین و خانواده های آنان را فراهم نموده است.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0