پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 986
پیام تبریك رئیس دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی
دکتر سید منصور سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان همزمان با روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت.

دکتر سید منصور سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان همزمان با روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمان ها تبدیل شده است.

نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شده تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران و پرسنل روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

هر مدیر موفق نیازمند روابط عمومی موفق و توانمندی است که بتواند با دوراندیشی و حسن خلق در ارتباطات درونی و برونی سازمان خود تعادل و موازنه برقرار کند و روابط عمومی کارآمد به عنوان بازوی مشاوره ای با تحلیل گفتمان و دریافت نظرات موافق و مخالف، بستر ساز تعالی سازمان خود است.

همواره از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در جوامع مختلف یاد می شود. هنری که سرعت رشد و توسعه بسیاری از کسب و کارهای نو را چند برابر کرده است و درک و شناخت دنیای امروز بدون دریافتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست، به گونه ای که برای سوار شدن بر مسیر و جریان روندهای روز دنیا چاره ای جز آمیختن با وسایل ارتباطی نیست.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

اینجانب به نوبه خود روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه اصحاب رسانه ها ، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود، موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0