چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 318
برگزاری تودیع و معارفه ریاست دانشكده فنی و مهندسی
توديع و معارفه ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور اعضاي هيات رئیسه دانشگاه جمعی از اساتید و پرسنل دانشکده برگزار شد.

در این مراسم که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد دکتر سید نژاد ضمن تشکر و سپاس از زحمات و تلاشهای دو ساله دکتر معتقد ،دکتر عسکری را گزینه ای مناسب بعنوان ریاست دانشکده فنی و مهندسی اعلام و اظهار امیدواری کرد اعضای هیات علمی دانشکده با ایشان نیز همکاری لازم را بنمایند.

دکتر سید نژاد سپس حکم دکتر عسکری به ایشان تقدیم و برای وی آرزوی موفقیت نمودند. در قسمتی از حکم دکتر عسکری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی وبه استناد ماده 6 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،پژوهشی و فناوری و بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه ، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت ریاست دانشکده فنی و مهندسی منصوب می گردید.

امید است با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشکده و استفاده از تمامی ظرفیت ها ،وظایف ریاست دانشکده فنی و مهندسی را بر پایه قوانین ،سیاست ها و برنامه های تعیین شده به انجام رسانید.توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پايان این جلسه با اهداء لوح تقدیر از زحمات دو ساله دکترمعتقد نیز تقدير به عمل آمد.در قسمتی از متن تقدیرآمده است: تلاش همه جانبه،احساس مسئولیت و تعهد کامل در اجرای وظایف خادمین فرهیخته عرصه علم و آموزش ،تقدیر و تشکر شایسته را میطلبد.

اینک در پایان دوره مسئولیت جنابعالی ،عزم و همت والای شما را در سمت رئیس دانشکده فنی و مهندسی ارج نهاده و صمیمانه تشکر وسپاسگزاری می نمایم .


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0