چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 812
تشكیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید

جلسه ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تشكیل شد.
این جلسه به ریاست دکتر فاطمی ،معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه و با هدف تسهیل در اجرای مراحل ثبت نام و رفاه حال دانشجویان و خانواده هایشان با حضور اعضای ستاد متشکل از واحد های آموزشی، فرهنگی، دانشجویی ، آموزشی، امور مالی،حراست و روابط عمومی دانشگاه تشکیل شد.
دکتر فاطمی هدف از تشکیل این ستاد را تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و یاری رساندن، پاسخگویی به سوالات و نیازهای دانشجویان و خانواده های محترم آنان دانست و با اشاره به اهمیت وظایف همکاران نسبت به حرمت میهمانان اشاره و استقرار مراكز مشاوره و راهنمایی در دانشگاه برای پذیرش دانشجویان جدیدالورود ، اطلاع رسانی داخل دانشگاه وهمچنین استقرار تیم‌های استقبال را ازجمله مهمترین اقدامات ستاد استقبال برشمرد.
شایان ذکر است ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بصورت غیر حضوری انجام می پذیرد که دانشجویان ارشد جهت احراز هويت و تحويل فيزيكي مدارك در تاريخ هاي 30 و 31 شهریور ماه و دانشجویان کارشناسی نیز از یکم تا سوم مهرماه  می بایست به دانشگاه مراجعه نمایند.
برای سال تحصیلی جدید 71 دانشجوی کارشناسی ارشد در 8 رشته و 322دانشجوی کارشناسی  در 6 رشته پذیرفته شده‌اند که مدارک لازم برای ثبت‌نام نیز در اطلاعیه های مربوط و در سایت دانشگاه اعلام شده ‌است.

قابل ذکر است هم اکنون دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان دارای  1100دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی  مشغول به تحصیل می باشند.

دانشجویان جدید الورد نیز می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.bkatu.ac.ir و یا عضویت در کانال سروش به آدرس @bkatu_behbahan  اخبار و اطلاعیه های ستاد استقبال دانشگاه را مشاهده فرمایند.

امتیاز :  ۲.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0