پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 546
برترین روابط عمومی های منطقه 10 كشور معرفی شدند
اولین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط عمومی‌ها و کارشناسان  برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه 10 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
با حضور مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرماندار بهبهان،رییس دانشگاه ، مدیران شهری و مدیران و کارشناشان دانشگاه‌ها و پارک‌ های علم و فناوری منطقه 10 کشور از روابط عمومی های برتر منطقه 10 کشور تجلیل به عمل آمد.
در آئین تجلیل از روابط عمومی های برتر منطقه 10 کشور ،دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول عنوان برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای را از آن خود کرد.
عنوان برتر در حوزه تبلیغات در روابط عمومی به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهدا شد.
دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان برتر پوشش مناسب و هدفمند فعالیت ها با استفاده از تبلیغات محیطی را بدست آورد.
دو عنوان برتر استفاده بهینه در تدوین و انتشار فعالیت ها در راستای مدیریت سبز و عنوان برتر استفاده از ظرفیت تکنولوژی های نوین در روابط عمومی به پارک علم و فناوری خوزستان تعلق گرفت.
از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز با دو عنوان برتر مستند سازی در روابط عمومی و عنوان برتر در حوزه انتشارات تجلیل بعمل آمد .
دانشگاه شهدای هویزه نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش کارشناس برتر نیز یوسف حاجوی کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان عنوان برتر را کسب کرد.
در ادامه این مراسم با هدف توانمند سازی روابط عمومی های شهرستان و فعالان عرصه خبر کارگاه های آموزشی خبرنویسی پیشرفته  و کارگاه ارتباط روابط عمومی و رسانه ها توسط دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد و  کارگاه آموزشی تولید محتوا در فضای وب توسط دکتر شاهو صبار ارائه شد.
شایان ذکر است برای شرکت کنندگان در این کارگاه ها مدرک معتبر فنی و حرفه ای صادر می شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0