Tuesday, October 22, 2024 FA
  • time : 07:48
  • Date : Mon Oct 14, 2024
  • item visited : 102
برگزاری اولین جلسه شورای آزمایشگاه مركزی دانشگاه
اولین جلسه شورای مرکزی دانشگاه به منظور هم فکری و هم اندیشی در خصوص آزمایشگاه مرکزی و تصویب تعرفه خدمات آزمایشگاهی برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا ریاست محترم دانشگاه  به نکات مهمی در خصوص آزمایشگاه مرکزی اشاره نمودند. در ادامه سرکار خانم دکتر بازیار مسوول پیگیری امور این آزمایشگاه، توضیحاتی را در خصوص اقدامات انجام شده در آزمایشگاه مرکزی بیان نمودند. 
دکتر مرادی زیرکوهی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از مدیران مربوطه و بخصوص ریاست محترم دانشگاه برای توجه ویژه به آزمایشگاه مرکزی افزودند: با راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی، دانشگاه امکان دسترسی بهینه و کارآمد به تجهیزات آزمایشگاهی را برای جامعه علمی فراهم می‌کند. این آزمایشگاه، بستری مناسب برای انجام تحقیقات علمی توسط اعضای هیئت علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران دیگر دانشگاه‌ها و صنایع است. آزمایشگاه مرکزی، نقشی کلیدی در توسعه فعالیت‌های پژوهشی ایفا می‌کند و نه تنها به عنوان یک منبع غنی برای اساتید و دانشجویان دانشگاه عمل می‌کند، بلکه پتانسیلی ارزشمند برای تمام مراکز تحقیقاتی، صنعتی و دانشگاهی در منطقه و فراتر از آن به حساب می‌آید.

1025.jpg1026.jpg

Average :  2.33 |  Submitted :  3

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0